بتری بتری .

بتری

شناسایی حذف شیء Object Removal Detection دوربین مداربسته

شناسایی حذف شیء Object Removal Detection دوربین مداربسته

شناسایی حذف شیء Object Removal Detection دوربین مداربسته

Object Removal Detection چیست؟

فناوری شناسایی حذف شیء یکی از ویژگی های هوشمند  دوربین مداربسته هایک ویژن  است
.اگر اشیاءدر یک منطقه از پیش تعریف شده برداشته شوند مانند نمایش بر روی صفحه نمایش،
دوربین به طور خودکار رویداد را تشخیص می دهد و اگر قبلا پیکربندی شده باشند، می تواند آلارم ها یا ضبط را فعال کند.

Object Removal Detection در دوربین های مدار بسته هایک ویژن

فناوری شناسایی شیء گمشده موجود در برخی از دوربین های امنیتی هایک ویژن یک
ابزار تجزیه و تحلیل تصاویر ضبط شده است که قادر به نظارت بر موارد با ارزش است.

هنگامی که در تنظیمات دوربین مدار بسته تمام اشیاء قابل تعریف شوند،این فناوری اشیائی
که در طول مدت مشخصی از میدان دید دوربین پنهان می شودرا شناسایی میکند.

همانند سایر توابع شناسایی هوشمند که بعضی از دوربین های امنیتی هایک ویژن ارائه
می دهند، شناسایی شیء گمشده می تواند در هر شرایطی که در آن شما نیاز به مراقبت
از یک جسم با ارزش داشته باشید، بدون نیاز به نظارت بر خودتان یا پرداخت هزینه یک نگهبان، مفید باشد.

ساده ترین مثال در زندگی روزمره ما، مراقبت از بسته های پستی در جلوی درب منازل میباشد
، هنگامی که یک جسم از دست رفته شناسایی می شود، دوربین می تواند بر اساس رویداد
تصاویر را ضبط کند و همچنین یک اعلان هشدار به گوشی هوشمندشما ارسال کند.

مزایای Object Removal Detection

فروشگاه های طلا و جواهر همچنین می توانند از شناسایی شیء گمشده استفاده کنند. یک
مدیر فروشگاه می تواند زمانی که جواهرات گران قیمت از روی صفحه نمایش خود حذف شده است
،هشداری به گوشی هوشمند خود دریافت کندو می تواند از طریق سیستم نظارت خود مشاهده کند
و بررسی کند که چه رویدادی به وقوع پیوسته است.


همانطور که در ویدیوی بالا در مورد چگونگی تعیین تشخیص عدم وجود شیء نشان داده شده است،
اگر زمان مناسب جسم را به درستی تنظیم کنید، دوربین امنیتی فقط پس از شناسایی جسم برای
زمان تعیین شده هشدار ارسال خواهد کرد.

توجه داشته باشید که تعریف بیش از حد از یک شیء در منطقه می تواندبه یک هشدار نادرست
منجر شود. اطمینان حاصل کنید که منطقه تشخیص شما ساده باشد.

برند معتبر دیگر که در زمینه تولید دوربین های مداربسته فعال است، برند تی وی تی است، در صورت تمایل از قیمت ها و مشخصات انواع  دوربین مداربسته تی وی تی  به وبسایت شرکت مهر تجارت مراجعه کنید.

عملکرد Missing Object Detection

موجود در برخی از دوربین های امنیتی ما ابزاری برای تجزیه و تحلیل ویدیو است که موارد ارزشمند را به طور مانیتور کنترل و نظارت می کند. هنگامی که فقط از قابلیت تشخیص حرکت مبتنی بر ویدئو استفاده می کنید ، یک دوربین نمی تواند تأیید کند که یک شی گرفته شده است. Missing Object Detection تشخیص می دهد که چه موردی برداشته شده است و برای مدت زمان مشخصی در قسمت دید دوربین مفقود است.

مانند سایر عملکردهای تشخیص هوشمند که برخی از دوربین های امنیتی ما ارائه می دهند ، تشخیص گمشده اشیا can می تواند در هر شرایطی که باید مراقب یک چیز ارزشمند باشید بدون اینکه خودتان آن را تحت نظر داشته باشید یا هزینه یک محافظ امنیتی را انجام دهید ، مفید است. همانطور که در فیلم بالا نشان داده شده است ، ساده ترین مثالی که در زندگی روزمره ما اعمال می شود ، مراقبت از بسته هایی است که در آستان ما تحویل داده می شود. پس از شناسایی جسم گمشده ، دوربین می تواند براساس این رویداد فیلم ضبط کند و همچنین یک اعلان هشدار فشار به یک تلفن هوشمند ارسال کند.

فروشگاه های طلا و جواهر همچنین می توانند از Missing Object Detection استفاده کنند. یک مدیر فروشگاه می تواند زمان حذف یک جواهر گران قیمت از ویترین خود را کنترل کند. مدیر پس از هشدار از طریق هشدار فشار به تلفن هوشمند خود ، می تواند از طریق سیستم نظارت خود مشاهده کرده و بررسی کند که آیا این فقط کارمندی است که جواهرات را به مشتری نشان می دهد یا خیر.

تنظیمات زمان مورد نظر

 ، اگر زمان مورد گمشده را به درستی تنظیم کنید ، دوربین امنیتی فقط پس از تشخیص فقدان شی برای زمان تعیین شده ، هشدار ارسال می کند. توجه داشته باشید که منطقه بسیار متراکم می تواند به طور بالقوه جسمی را که می خواهید از آن محافظت کنید بپوشاند که می تواند زنگ خطر را ایجاد کند. اطمینان حاصل کنید که منطقه تشخیص شما ساده است ، بیش از حد جمعیت ندارد و تحت تابش ثابت چراغ های فلورسنت قرار نمی گیرد. پس از پیکربندی و بازرسی مناسب از منطقه تحت نظارت ، بر چندین مورد نظارت داشته باشید بدون اینکه از نظر جسمی حضور داشته باشید و همچنان از انجام هرگونه فعالیت جنایی بالقوه مطلع شوید.

تشخیص شی Ob

Object Removal Detection یکی از تشخیص آنالیز رفتار در مجموعه ویژگی های هوشمند Hikvision است. اگر اشیا از یک منطقه از پیش تعریف شده ، مانند نمایشگاه های نمایش داده شده ، برداشته شوند ، دوربین به طور خودکار رویداد را تشخیص می دهد و در صورت پیکربندی می تواند باعث ایجاد هشدارها یا ضبط شود.

افراد شمار

افراد با شمارش یکی از ویژگی های مجموعه ویژگی های هوشمند Hikvision است. دوربین هایی که دارای عملکرد شمارش افراد هستند معمولاً به صورت عمودی بر روی دروازه ورودی هتل ها ، سوپرمارکت ها ، موزه ها و غیره نصب می شوند. تعداد افرادی که به اتاق وارد و خارج می شوند قابل شمارش و نمایش در صفحه در زمان واقعی است.

ردیابی هوشمند

عملکرد Smart Tracking یک فناوری نوآورانه برای دوربین های PTZ است که می تواند باعث افزایش کارایی سیستم نظارت تصویری شود. در صحنه های نظارتی که حضور گاه به گاه افراد یا وسایل نقلیه نیاز به توجه ویژه ای دارد (به عنوان مثال ، طاق های بانکی ، راهروهای هتل ، گاراژهای پارکینگ و غیره) ، می توان از ردیابی هوشمند برای تشخیص اشیا moving در حال حرکت و پیگیری حرکات آنها تا زمانی که خارج از دید هستند .

 

یادمان باشد که فناوری های جدید مانند ردیابی هوشمند دوربین مداربسته هایک ویژن تاثیر مستقیم بر قیمت دوربین مداربسته   دارد و در نتیجه ممکن است هزینه های بیشتری به شما تحمیل شود. با این حال پیشنهاد ما این است که خرید خود را از شرکت مهر تجارت انجام دهید تا بتوانید از تخفیف های ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

چمدان بدون مراقبت

چمدان بدون مراقبت یکی از توابع تجزیه و تحلیل رفتار مجموعه ویژگی های هوشمند Hikvision است. اگر یک شی (ها) از صحنه حذف شود (به عنوان مثال چمدان ، کیف پول ، مواد خطرناک و غیره) ، دوربین به طور خودکار رویداد را تشخیص می دهد و در صورت تنظیمات قبلی می تواند باعث ایجاد هشدارها یا ضبط شود.

WDR

در شرایطی با مناطق بسیار روشن و تاریک ، مانند درب ورودی ساختمان اداری یا راه ورودی به پارکینگ داخلی یا تونل ، دوربین ممکن است تصاویر در معرض نور بیش از حد در مناطق روشن و تصاویر کم نور در مناطق تاریک را ثبت کند ، که کیفیت تصویر را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد. یک دوربین با WDR (دامنه پویا گسترده) می تواند به حل این مسئله کمک کند. با ترکیب تصاویر با نوردهی کوتاه (برای مناطق روشن) و نوردهی طولانی (برای مناطق تاریک) در یک تصویر ، فناوری WDR هم مناطق روشن و هم مناطق تاریک را به وضوح ثبت می کند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۴:۱۹ توسط:بتری موضوع: نظرات (0)