بتری بتری .

بتری

تولید کننده ی درب های آهنی

 

تولید کننده ی درب های آهنی

 

ساخت درب حیاط ویلایی پارکینگی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است.

در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند. که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد. در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب پارکینگ از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است.

اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب ویلایی فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

انواع درب سی ان سی ( لیزری )

 

همانطور که مطلع هستید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب آهنی برش لیزری ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

ساخت و تولید سایبان سقف پارکینگ و سایبان حیاط

 

ساخت و تولید سردرب حیاط ویلایی امروزه توسعه بسیار گسترده ای یافته اند. تولیدکنندگان

به علت ویژگی های منحصر به فرد سایبان سقف پارکینگ درب لیزری رو به تولید عمده آن ها آورده اند . تا در صورتی

که بخواهید از یک سایبان با تکنولوژی بروز دنیا به منظور نورگیر بودن یا ایجاد سایبان برای باران و برف و مصارف مختلف استفاده نمایید،

بتوانید با رفتن در دفترهای تولیدی آن ها تنوع طرح های جدید سایبان حیاط ویلایی را مشاهده کرده . به منظور خرید آن ها با کارشناسان مشورت های لازم را صورت داده . و محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن نهایت بهره و استفاده ببرید را ببرید.

نکته قابل توجهی که باید توجه کنید :

ذکر این مسئله است که معمولا سازه های فلزی این نوع از سایبان ها به صورت شیبدار یا قوسی می باشد .

 

سایبان سر درب ورودی خانه مسکونی

 

ورق های نشکن و ضد ضربه سایبان فرفورژه سقف سردرب حیاط برابر اشعه ماوراء بنفش از خود استقامت بسیار بالایی را نشان می دهند.

که این ویژگی های منحصر بفرد لحظه تولید و ساخت این مدل از سایبان های سر درب رعایت می گردند. ساخت و طراحی این گونه از سایبان ها به گونه ای بوده است . که بسیار زخیم بوده و میزان بسیار کمی از نور را از خود عبور می دهند. پوشش طراحی شده در سایبان سر درب فرفورژه نیز خیال شما را تا سالیان سال آسوده

خاطر نگه می دارد. چرا که دوام و ماندگاری آن ها بسیار بالا می باشند.

این گونه از سایبان ها از استحکام و ایمنی بسیار بالایی بهره مند هستند.

آمارها خود نمایانگر این مسئله است که مقاومت ضربه ای سایبان سر درب ۲۵۰ برابر شیشه می باشد و از ضخامت بسیار بالایی بهره مند می باشد.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب انلاین


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۹:۴۸ توسط:بتری موضوع: نظرات (0)