بتری بتری .

بتری

سرور مجازی پی پال

 

سرور مجازی پی پال یکی از راهکارهای مهمی است که برای رفع محدودیت‌های موجود در انتقال بین‌المللی پول برای شهروندان ایرانی به‌کار گرفته می‌شود. با استفاده از VPS برای پی پال، می‌توانید IP خود را به IP دیتاسنتر سرورتان تغییر دهید و بدین‌ترتیب امکان استفاده از پی پال را به‌دست آورید.

در این مقاله از بلاگ پارس پک، قصد داریم تا درباره سرور مجازی برای PayPal با شما گفت‌وگو و به نکاتی اشاره کنیم که برای انتخاب بهترین نوع این سرور به آن‌ها نیاز خواهید داشت؛ پس تا پایان با ما همراه باشید. https://did.li/CcZNf

سرور مجازی پی پال چیست؟

سرور مجازی پی پال درواقع برای رفع محدودیت‌های شهروندان ایرانی برای استفاده از سرویس پی پال به‌کار گرفته می‌شود. فرض کنید که برنامه‌نویس وب هستید و حالا می‌خواهید در ایران پروژه‌ای را انجام دهید که کارفرمایش خارجی است. برای دریافت حق‌الزحمه این پروژه چه راهی دارید؟‌ یکی از سرویس‌های برتر برای این منظور PayPal است؛ البته همان‌طور‌که گفتیم، استفاده از آن برای شهروندان ایرانی امکان‌پذیر نیست. برای رفع این محدودیت‌، باید از IP کشوری دیگر استفاده کنید. این کار با استفاده از سرور مجازی ‌PayPal انجام‌شدنی است.

سرور مجازی پی پال (PayPal VPS) به نوعی از سرور گفته می‌شود که اولاً با استفاده از تکنولوژی ماشین‌های مجازی ساخته شده است؛ ثانیاً دیتاسنتر آن نیز در کشوری به‌غیر از ایران قرار دارد تا بتواند محدودیت‌های استفاده از PayPal را رفع کند.

خرید وی پی ان v2ray تک کاربره

با وصل‌شدن به VPS پی پال، آی‌پی سیستم شما به کشوری که دیتاسنتر سرور در آن قرار گرفته، تبدیل می‌شود و بدین‌ترتیب، سیستم‌های شناسایی این شرکت دیگر نمی‌توانند تشخیص دهند که شما شهروند مقیم ایران هستید.

علاوه‌بر‌این، استفاده از بسیاری از وب‌سایت‌ها و سرویس‌های دیگر برای ایرانیان محدود شده است که با استفاده از وی پی اس PayPal می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. با‌این‌حال، با‌توجه‌به اینکه این مطلب منحصراً درباره سرور مجازی برای پی پال نوشته شده است، در‌ادامه به نکات استفاده از این سرویس اشاره خواهیم کرد.

صفر تا صد هر آنچه باید درباره ویژگی‌ها و مزیت‌های سرور مجازی بدانید را در مقاله زیر بخوانید.

سه مزیت مهم استفاده از سرور مجازی پی پال

سیستم‌های شناسایی و امنیتی پی پال الگوریتمی به‌شدت پیچیده و دقیق دارند. توجه‌نکردن به مسائلی مانند استفاده از آی‌پی ثابت، ممکن است حساب کاربری شما را حتی برای همیشه مسدود کند. درادامه، ۳ مزیت اصلی استفاده از سرور مجازی پی پال را برایتان توضیح خواهیم داد.

برای استفاده از سرویس پی پال، باید IP سیستم خود را به کشوری غیر از ایران تغییر دهید. این کار با استفاده از سرور مجازی پی پال به‌سادگی امکان‌پذیر است.

۱. دسترسی ایمن از هر مکان با استفاده از  سرور مجازی پی پال

با استفاده از وی پی اس PayPal، از هر نقطه از جهان می‌توانید به اکانت پی پال خود وصل شوید و همیشه هم آی‌پی ثابت دیتاسنتر سرور خود را داشته باشید. این مسئله بر کم‌شدن خطر ایجاد محدودیت برای اکانت شما تأثیر بسزایی می‌گذارد.

۲. کاهش خطر شناسایی اکانت با استفاده از VPS پی پال

خواه‌ناخواه تا وقتی شرایط کنونی وجود داشته باشد، تمام تمرکز خود را باید به این موضوع معطوف کنید که سیستم پی پال متوجه نشود که شما از ایران به این سیستم دسترسی پیدا کرده‌اید؛ به‌همین‌دلیل، از آی‌پی ثابت کشوری دیگر باید استفاده کنید. استفاده از سرور مجازی برای پی پال به شما امکان خواهد داد تا یک بار برای همیشه خیالتان را از بابت آی‌پی و دسترسی به اکانت PayPal خود راحت کنید.

۳. جلوگیری از محدود یا مسدود شدن اکانت با VPS پی پال

پی پال در‌واقع همان حساب بانکی شماست که حق‌الزحمه‌ تمامی تلاش‌هایتان را در آن ذخیره می‌کنید. حالا اگر به هر دلیل این حساب محدود و حتی مسدود شود، چه ضرر هنگفتی را متقبل خواهید شد؟‌ به‌خاطر بسپارید که پی پال به‌هیچ‌وجه با مسئله محدودیت‌های شهروندان ایرانی تعارف ندارد؛ چراکه به‌محض اینکه بفهمد شما از ایران هستید، بلافاصله حسابتان را مسدود خواهد کرد. تنها راه مطمئن برای جلوگیری از این اتفاق‌، استفاده از VPS برای پی پال است.

https://bogotamihuerta.jbb.gov.co/miembros/fiona-tyler/

https://pandora.nla.gov.au/external.html?link=https://galaاین نام مجاز نمی باشد.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-این نام مجاز نمی باشد/

https://www.pubpub.org/user/fiona-tyler

https://ucc.ltd.education/user/fionatyler5/

https://ict-edu.uk/user/fionatyler5/

https://edu.fudanedu.uk/user/fionatyler5/

https://independent.academia.edu/TylerFiona

https://open.mit.edu/profile/01HBJEYNT152EV3KY1QVW2ATK0/

https://gitlab.ifam.edu.br/FionaTyler5

https://ifa.edu.pe/forums/users/fionatyler5/

https://entrance-exam.net/forum/members/fionatyler5.html

https://obic.edu.et/profile/fionatyler5/

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۰:۱۷ توسط:بتری موضوع: نظرات (0)