بتری بتری .

بتری

قیمت پلکسی شفاف در سایت آقای پلکسی

پلکسی شفاف | قیمت پلکسی شفاف در سایت آقای پلکسی

امروزه از مصالح نوین برای ساخت سازه­ها استفاده می­شود، یکی از همین مصالح پلکسی شفاف یا طلق شفاف است. جنس این اوراق از اکریلیک است. اندازه­های استانداری که کارخانه­ها برای طلق پلکسی شفاف در نظر گرفته­اند 122*183 سانتی­متر است که به عنوان ورق کامل شناخته می شوند.

 

برای خرید پلکسی شفاف و یا اطلاع از آخرین قیمت پلکسی گلاس شفاف با شماره 36612145 021 تماس بگیرید.

 

b4_uxr6.jpg

 

در هر دو طرف پلکسی یک لایه نایلونی یا کاغذی کشیده شده است تا از خراش برداشتن ورق پلکسی گلاس و یا بروز خط و خش جلوگیری شود. از آن جایی که طلق­های شفاف پلکسی وزن کمی دارند، به وفور از آن ها استفاده می شود.

حتی نسبت به شیشه از استحکام بیشتری برخوردار هستند و در برابر ضربه مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند. چنان چه  پلکسی گلاس شفاف بشکند خطری افراد را تهدید نمی کند، این مورد راجع به شیشه برعکس است.

 

قیمت پلکسی شفاف ارزان

این اوراق ضریب انتقال گرمای کمتری در مقایسه با شیشه دارند. با وجود آن که عایق حرارتی 100 درصدی نیستند ولی تفاوت اصلی آن ها در میزان عبور گرما از خودشان است. قیمت پلکسی شفاف به علت متریال به کار رفته در آن­ها قیمت بسیار پایینی نسبت به شیشه دارند.

 

معرفی  پلکسی دوغی و شفاف

نوع دیگری از ورق های پلکسی، ورق پلکسی دوغی است که در کنار پلکسی شفاف گزینه عالی است. این اوراق در برابر گرما و اشعه خطرآفرین UV استقامت خوبی از خود نشان می دهند. وزن بسیار پایین همراه با چگالی کم آن ها جزء مزایای بی نظیر آن ها محسوب می شود.

کاربرد پلکسی گلاس شفاف رنگی

در پلکسی شفاف رنگی به دلیل متریال خاصی که استفاده شده رنگبندی کمتری دارد. ورق های پلکسی بر خلاف طلق کریستال از گستره رنگ های بیشتری برخوردارند. رنگ های ورق پلکسی رفته رفته کم رنگ می­شود ولی طلق پلکسی از رنگبندی پایداری بهره­مند هستند.

ورق های پلکسی گلاس در رنگ های استاندارد تولید شده و به بازار ارائه می­شود. همین اوراق با رنگبندی محدود کیفیت بالاتری نسبت به ورق­های پلکسی دارند و پیشنهاد می­شود از همین ورق­ها استفاده شود.

این نوع طلق ها در انواع مختلفی تولید می شود که هر یک از کاربران می توانند هر کدام از آن ها را با توجه به نیازشان تهیه کنند:

  • پلکسی شفاف
  • پلکسی رنگی
  • پلکسی مات
  • پلکسی گلاس شفاف طرح دار

پلکسی شفاف مشجر یا مات

حتی پلکسی شفاف نیز دارای رنگ­بندی و طرح های خاصی است. البته این نوع طلق بدون رنگ و شفاف نیز تولید می­شود. این نوع ورق­ها به عنوان مصالح نوین جهت به اتمام رساندن انواع سازه­ها کاربرد دارد.

در وسایل تزیینی نیز به وفور از پلکسی گلاس شفاف استفاده می­شود. کیفیت تولید این ورق ها بی نظیر بوده و تا سالیان زیاد قابلیت کاربرد دارند. این نوع از اوراق در کشور ایران و با دستگاه های ایرانی تولید می شود.

طلق کریستال اف ای تی جایگزین پلکسی شفاف

نوعی از طلق کریستال که می توان از آن ها به عنوان کاور وسایل برقی و یا کاور مبل استفاده کرد، طلق کریستال اف آی تی است. شیوه های متفاوتی برای برش این نوع طلق ها ابداع شده، نام وسیله ای که با آن برش می دهند کاتر ویژه برش این نوع طلق های کریستال است.

طلق کاور مبل

طلق های کریستالی که مخصوص کاور مبل تولید می شوند بسیار منعطف بوده و کیفیت قابل توجهی دارند. این نوع از طلق ها با محیط زیست سازگاری داشته و حتی هیچ گونه حساسیتی برای کودکان در پی نخواهد داشت.

کشش و انعطاف پذیری این نوع طلق باعث می شود تا بتوان آن را به راحتی با کمک چرخ خیاطی دوخت. حتی در زمستان می توان این نوع طلق ها را به عنوان روکش استفاده نمود.

پلکسی گلاس شفاف و منعطف در برابر اشعه های مضر خورشید مقاوم است. از جمله کاربردهای این نوع طلق می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استخر پرورش ماهی
  • مناسب برای نگهداری برودت و رطوبت در سردخانه­ها
  • به عنوان روکش میز
  • پیراهن مبل و کاور مبل
  • روکش لوازم منزل به شکل دوخته شده
  • در ورودی مغازه ها، سالن ها و فروشگاه ها برای پیشگیری از خارج شدن حرارت
  • چادر دوزی برای آلاچیق، رستوران، کافه ها و تختهای سنتی و باغ­ها
  • افزایش سطح بقای میوه ها در سردخانه ها
  • و غیره

مرکز فروش پلکسی شفاف شیشه ای در تهران

پلکسی شفاف شیشه ای تهدید جانی برای کاربران ندارند این در حالی است که شیشه خطرات بسیار زیادی را کاربران دارد. به ویژه کودکان در برابر این نوع خطرات مصون نیستند.

در ضخامت های گوناگونی ورق اکریلیک شفاف تولید می­شوند تا بتوانند نیازهای متفاوت هر یک از کاربران را برطرف کنند.

پیش از خرید ورق پلکسی شفاف دقت کنید که به کدام یک از انواع آن نیاز خواهید داشت و بعد از نیازسنجی اقدام به خرید پلکسی گلاس شفاف خود کنید.

در کلانشهر تهران مراکز متعددی جهت فروش طلق­های شیشه­ای است اما برای خرید ورق پلکسی گلاس شفاف شیشه ای باکیفیت بایستی به مراکز معتبر مراجعه کنید.

بازار پلکسی شفاف تهران

یکی از کاربردهای ورق پلکسی شفاف استفاده از آن در استند رومیزی است. این استندها کاربرد فراوانی دارند به خصوص در ادارات، سازمان­ها، شرکت ها و غیره استفاده می شوند.

 هم چنین می توان از این اوراق در ساخت انواع باکس کمک گرفت. این نوع جعبه های شیشه ای در آرایشگاه­ها، موزه­ها و نمایشگاه­ها و نهایتا به عنوان باکس­های گل استفاده می شوند.

همان گونه که اطلاع دارید پلکسی گلس شفاف به صورت عمده در بازارهای تهران به فروش می­رسد. کسانی که تمایل دارند از این نوع طلق ها استفاده کنند بایستی به بازار تهران مراجعه کنند.

طلق پلاستیکی پلکسی شفاف

استقامت شیمیایی طلق پلکسی شفاف بسیار زیاد است و از آن در طراحی داخلی انواع سازه ها استفاده می­شود. این طلق ها در برابر شرایط جوی گوناگون مقاومت بالایی از خود نشان می­دهند.

جنس ورق پلکسی شفاف از ورق های پلاستیکی است. علت انعطاف بالای این نوع ورق­ها استفاده از همین ورق های پلاستیکی است.

فروش طلق پلکسی گلاس شفاف

 

خصوصیات بارز طلق های پلکسی گلاس شفاف موجب شده تا از آن در بخش های ساختمانی و حتی در صنایع گوناگون استفاده شود. از جمله مزیت های این طلق ها عبارت هستند از:

  • مقاومت بسیار بالا
  • وزن پایین
  • فرم دهی به صورت های مختلف
  • استقامت در برابر مواد شیمیایی مختلف

این اوراق با قابلیت­های ارزنده توانسته­اند جایگزین مناسبی برای فلزات گوناگون باشند. کاربرد و قیمت ورق پلکسی شفاف به حدی است که جزو کالاهای پرمصرف در سطح جهان معرفی شده است.

پیشنهاد می کنم برای خرید پلکسی شفاف یا اطلاع از آخرین قیمت پلکسی گلاس شفاف به سایت آقای پلکسی (mrplexi.ir) مراجعه و از قیمت فروش ورق پلکسی شفاف مطلع شوید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۵:۰۰ توسط:بتری موضوع: نظرات (0)