بتري بتري .

بتري

روغن آرگان براي پوست

روغن آرگان براي پوست

روغن آرگان به عنوان يك محصول طبيعي و غني از تركيبات مفيد، براي مراقبت از پوست بسيار موثر است. اين روغن از دانه‌هاي درخت آرگان استخراج مي‌شود و داراي خصوصيات تغذيه‌اي، آنتي‌اكسيداني و ضد التهابي است كه به بهبود سلامت و زيبايي پوست كمك مي‌كند.

خواص روغن آرگان براي پوست

در زير، به برخي از خواص و كاربردهاي روغن آرگان براي پوست اشاره شده است:

1. ترميم و تغذيه پوست:

   - روغن آرگان داراي اسيدهاي چرب اساسي، ويتامين E و آنتي‌اكسيدان‌ها است كه به تغذيه عميق پوست كمك كرده و به ترميم بافت‌هاي پوستي مي‌پردازد. اين تركيبات به خصوصيت ترميم‌كنندگي و مرطوب‌سازي پوست افزوده مي‌شوند.

2. مراقبت از پيري زودرس:

   - ويتامين E موجود در روغن آرگان به عنوان يك آنتي‌اكسيدان قوي عمل كرده و از آسيب‌هاي راديكال‌هاي آزاد در پوست محافظت مي‌كند. اين مواد معمولاً به جلوگيري از پيري زودرس و ايجاد چين و چروك كمك مي‌كنند.

3. مرطوب‌سازي و جلوگيري از خشكي:

   - خاصيت مرطوب‌سازي روغن آرگان باعث حفظ رطوبت پوست مي‌شود و از خشكي و خارش پوست جلوگيري مي‌كند. اين روغن به خوبي به لايه‌هاي عميق پوست نفوذ كرده و آب را درون بافت‌هاي پوستي نگه مي‌دارد.

4. ضد التهاب و آرامش‌بخش:

   - روغن آرگان داراي خصوصيات ضد التهابي است كه مي‌تواند به كاهش التهابات پوستي و درمان مشكلات نظير آكنه، قرمزي و خارش كمك كند. اين خصوصيت آرامش بخش روي پوست تاثير مثبتي دارد.

5. حفظ سلامت سلول‌ها:

   - تركيبات آنتي‌اكسيدان موجود در روغن آرگان به حفظ سلامت سلول‌هاي پوستي كمك مي‌كنند و از آنها در برابر آسيب‌هاي محيطي و نور UV محافظت مي‌كنند.

6. تقويت الاستيسيته پوست:

   - مصرف منظم روغن آرگان مي‌تواند به تقويت الاستيسيته پوست كمك كند. اين ويژگي براي حفظ جواني و انعطاف‌پذيري پوست مفيد است.

7. مقابله با نقاط تيره و اثرات زخمي:

   - برخي مطالعات نشان داده‌اند كه روغن آرگان ممكن است به كاهش نقاط تيره پوست و حتي اثرات زخم كمك كند. اين خاصيت به ترميم بافت و تحريك توليد ملانين (پيگمنت يا رنگدانه) در پوست مرتبط است.

8. محافظت در برابر افت رطوبت:

   - با استفاده از روغن آرگان مي‌توان از افت رطوبت پوست در شرايط مختلف به ويژه در فصل‌هاي خشك و سرد سال جلوگيري كرد.

براي استفاده از روغن آرگان براي پوست، مي‌توانيد چند قطره از آن را به آرامي روي پوست تميز و خشك خود ماساژ دهيد. همچنين، مي‌توانيد آن را به عنوان يك آبرسان قبل از استفاده از كرم مرطوب‌كننده يا به عنوان يك ماسك براي پوست استفاده كنيد. برخي منابع توصيه مي‌كنند روغن آرگان را پيش از استفاده از دستگاه‌هاي حرارتي مو مثل سشوار يا اتو مو استفاده نكنيد.

طرز استفاده از روغن آرگان براي پوست

استفاده از روغن آرگان براي پوست مي‌تواند به بهبود وضعيت پوست و نگهداري از سلامت آن كمك كند. در زير، روش‌هاي مختلف استفاده از روغن آرگان براي پوست توضيح داده شده است:

1. استفاده به عنوان مرطوب روزانه:

   - پس از تميز كردن پوست، چند قطره روغن آرگان را در دستان خود گرم كنيد.

   - روغن را با حركات دستان خود به آرامي بماليد و به پوست صورت و گردن توزيع كنيد.

   - صبر كنيد تا روغن به پوست جذب شود و سپس مي‌توانيد از ساير محصولات آرايشي خود استفاده كنيد.

2. ماساژ پوست با روغن آرگان:

   - چند قطره روغن آرگان را گرم كنيد.

   - با استفاده از حركات دلخواه، پوست صورت و گردن را با روغن ماساژ دهيد.

   - اين ماساژ به بهبود گردش خون، تحريك سلولهاي پوست، و افزايش لطافت و لمعان پوست كمك مي‌كند.

3. استفاده به عنوان مرطوب‌كننده قبل از خواب:

   - قبل از خواب، چند قطره روغن آرگان را به آرامي بر روي پوست صورت و گردن بماليد.

   - صبر كنيد تا روغن به پوست جذب شود و آن را به صورت طبيعي بگذاريد تا تا صبح در پوست جذب شود.

4. مراقبت از ناحيه چشم:

   - برخي افراد از روغن آرگان براي مراقبت از ناحيه چشم نيز استفاده مي‌كنند.

   - با دقت و به اندازه كم، روغن را به ناحيه چشم بماليد و به آرامي ماساژ دهيد. اين مي‌تواند به كاهش خطوط و چين‌هاي ناحيه چشم كمك كند.

5. استفاده به عنوان ماسك يا پك:

   - روغن آرگان را با مواد ديگري مثل ماست يا عسل مخلوط كنيد و به عنوان يك ماسك پوست به كار ببريد.

   - اين مخلوط را به صورت يك لايه نازك بر روي پوست بماليد و حداقل 20 تا 30 دقيقه بر روي پوست نگه داريد. سپس با آب گرم شستشو دهيد.

6. مراقبت از پوست بعد از قرار گرفتن در برابر آفتاب يا آفتاب‌سوختگي:

   - پس از اتمام فعاليت‌هاي خود در آفتاب، روغن آرگان را به پوست خود بماليد. اين مي‌تواند به تسكين قرمزي، آبرساني به پوست و كمك به بهبود وضعيت پوست پس از آفتاب‌سوختگي كمك كند.

توجه داشته باشيد كه قبل از استفاده از هر محصول جديد براي پوست، مي‌توانيد يك تست حساسيت انجام دهيد و مطمئن شويد كه هيچ تحمل يا حساسيتي ايجاد نمي‌شود. همچنين، استفاده از روغن آرگان در مواقع خاصي مانند بارداري يا شرايط خاص پوست، بهتر است با پزشك يا متخصص پوست مشاوره كنيد.

سخن پاياني

روغن آرگان براي پوست بسيار خوب و مفيد است. اين روغن از دانه‌هاي درخت آرگان به‌دست مي‌آيد و داراي تركيبات مغذي، آنتي‌اكسيدان‌ها، و ويتامين‌هاي مفيد براي پوست است. استفاده از روغن آرگان به عنوان يك مرطوب طبيعي و محافظتي مي‌تواند به بهبود علائم مختلف پوستي كمك كرده و پوست را نرم و لطيف نگه دارد. همچنين، همواره بهتر است قبل از استفاده از هر محصول جديد براي پوست، يك تست حساسيت انجام داده و در صورت وجود هر گونه حساسيت يا تحمل ناكافي، به متخصص پوست مراجعه كنيد. در صورتي كه محصول اصل و 100 درصد خالص استفاده كنيد، احتمال بروز حساسيت و عوارض تقريبا صفر است. اما پيدا كردن روغن آرگان با اين ويژگي‌ها ممكن است براي بسياري از افراد يك چالش باشد. شما مي‌توانيد از وبسايت ونتي پيو، روغن آرگان اصل ونتي پيو را كه يك محصول ايتاليايي است كه از هسته درخت آرگان مراكشي و بدون هيچ‌گونه ناخالصي تهيه شده را به راحتي و با اطمينان خاطر تهيه كنيد.

https://qooh.me/SuzanDiane4

https://www.divephotoguide.com/user/SuzanDiane4/

https://active.popsugar.com/@SuzanDiane4/profile

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/261661.page

https://doodleordie.com/profile/suzandiane4

https://buyandsellhair.com/author/suzandiane4/

https://www.cakeresume.com/me/suzan-diane

https://biashara.co.ke/author/suzandiane4/

https://www.pearltrees.com/suzandiane4#item559511515

https://forum.carergateway.gov.au/s/profile/005Oa000000smVtIAI

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/ElleBush2

https://lwccareers.lindsey.edu/employers/94a82d25-d69d-44c6-9e6f-6dba5ab218cb/dashboard

https://grupoperuinnova.edu.pe/members/ellebush2/

https://bogotamihuerta.jbb.gov.co/miembros/elle-bush/

https://pandora.nla.gov.au/external.html?link=https://ventipiu.com/

https://www.pubpub.org/user/elle-bush

Top of Form

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۰:۰۹ توسط:بتري موضوع: نظرات (0)

توليد كننده ي درب هاي آهني

 

توليد كننده ي درب هاي آهني

 

ساخت درب حياط ويلايي پاركينگي هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است.

در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند. كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد. در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب پاركينگ از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است.

اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب ويلايي فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب سي ان سي ( ليزري )

 

همانطور كه مطلع هستيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب آهني برش ليزري ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت و توليد سايبان سقف پاركينگ و سايبان حياط

 

ساخت و توليد سردرب حياط ويلايي امروزه توسعه بسيار گسترده اي يافته اند. توليدكنندگان

به علت ويژگي هاي منحصر به فرد سايبان سقف پاركينگ درب ليزري رو به توليد عمده آن ها آورده اند . تا در صورتي

كه بخواهيد از يك سايبان با تكنولوژي بروز دنيا به منظور نورگير بودن يا ايجاد سايبان براي باران و برف و مصارف مختلف استفاده نماييد،

بتوانيد با رفتن در دفترهاي توليدي آن ها تنوع طرح هاي جديد سايبان حياط ويلايي را مشاهده كرده . به منظور خريد آن ها با كارشناسان مشورت هاي لازم را صورت داده . و محصول مورد نظر خود را خريداري كرده و از آن نهايت بهره و استفاده ببريد را ببريد.

نكته قابل توجهي كه بايد توجه كنيد :

ذكر اين مسئله است كه معمولا سازه هاي فلزي اين نوع از سايبان ها به صورت شيبدار يا قوسي مي باشد .

 

سايبان سر درب ورودي خانه مسكوني

 

ورق هاي نشكن و ضد ضربه سايبان فرفورژه سقف سردرب حياط برابر اشعه ماوراء بنفش از خود استقامت بسيار بالايي را نشان مي دهند.

كه اين ويژگي هاي منحصر بفرد لحظه توليد و ساخت اين مدل از سايبان هاي سر درب رعايت مي گردند. ساخت و طراحي اين گونه از سايبان ها به گونه اي بوده است . كه بسيار زخيم بوده و ميزان بسيار كمي از نور را از خود عبور مي دهند. پوشش طراحي شده در سايبان سر درب فرفورژه نيز خيال شما را تا ساليان سال آسوده

خاطر نگه مي دارد. چرا كه دوام و ماندگاري آن ها بسيار بالا مي باشند.

اين گونه از سايبان ها از استحكام و ايمني بسيار بالايي بهره مند هستند.

آمارها خود نمايانگر اين مسئله است كه مقاومت ضربه اي سايبان سر درب ۲۵۰ برابر شيشه مي باشد و از ضخامت بسيار بالايي بهره مند مي باشد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

 

منبع : خبرگزاري آفتاب انلاين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۹:۴۸ توسط:بتري موضوع: نظرات (0)