بتری بتری .

بتری

انواع ماشین لباس شویی

انواع ماشین لباس شویی

برنامه های شستشو: از حمام سریع گرفته تا دوش کودک ، ابهامات معمول در برنامه ریزی ماشین لباسشویی و میزان انرژی لازم برای ترک آن را برطرف می کند.

 

بعضی از ماشین های لباسشویی مجموعه ای از برنامه ها را دارند که واقعاً شما را گیج می کنند. آنها چه کرده اند؟ این چه فایده ای دارد؟ آیا ارزش خرید ماشین جدید را دارند؟

ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی ال جی FH2J3QDNP

در اینجا ، بعداً شما را در مورد برنامه های کلی که در بیشتر اتومبیل ها پیدا می کنید ، مطلع خواهیم کرد و می دانید که اگر می خواهید مدل جدیدی بخرید ، بدانید که ساخته شده است.

 

پنبه مصنوعی یا مصنوعی (مصنوعی یا پنبه ای)

بیشتر ماشین های لباسشویی برنامه جدید خود را برای جریمه ها و محصولات و بعضی اوقات تنظیم می کنند. برای استفاده از پنبه اغلب برنامه گرم تری وجود دارد ، در حالی که برنامه شما برای دمای پایین تر ، 40 درجه سانتیگراد و پایین تر ، با یک چرخه چرخش است.

 

برنامه به اصطلاح "مراقبت از راحتی" برای لباس های غیر نخی مانند لباس های ورزشی ساخته شده از پلی استر و چسب ساخته شده است که نیاز به شستشوی ظریف دارد.

 

"برنامه های مصنوعی دما و سرعت چرخش را کمتر از شستشو کاهش می دهند"

لباسشویی 9کیلویی ال جی مدل F4J7VS2S

اکثر ماشین ها برنامه پنالتی دارند اما همه آنها برنامه های دیگری دارند. اگر شما نیاز به شستن لباسهای ظریف خود دارید ، این نوری است که شما را دنبال می کند ، باید لباس ها را نیز چک کنید.

 

همچنین ، برنامه های مشابه دیگری مانند ظرافت ، شستن دست و پشم نیز وجود دارد که بسته به نوع لباس ، انتخاب خود را در جایزه قرار می دهید. اگر به یاد دارید که برای برخی دیگر از برنامه ها متفاوت است ، اگر به دنبال خرید خودرویی هستید که خاص باشد ، ابتدا این مورد را بررسی کنید.

 

وقتی ماشین لباسشویی را در دمای 40 درجه سانتیگراد آزمایش می کنیم ، حتی در ماشین هم تفاوت ایجاد می کند.

 

برنامه های شستشوی پشم / ظریف / دست (پشم / شستن دست)

اصولاً اینها برنامه هایی با دمای پایین هستند که در حین شستشو حداقل چرخش دارند و مانند سایر برنامه ها برای حفظ آن لباس های خود را در می آورند.

 

اگر لباس های ظریف ، به خصوص پشم و ابریشم مانند لباسشویی مصنوعات می پوشید ، این برای شما خوب است. همچنین حتما برچسب روی لباس اول را بخوانید ، زیرا هرگز نمی توانید آن را بپوشید زیرا قابل شستشو در ماشین است.

لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ مدل WW80J5260GS

برنامه های ورزشی (برنامه های ورزشی)

این لباس ها مخصوص لباس های ورزشی میکروفیبر است و به طور خاص برای جلوگیری از تعریق و بوی بد برای مدت طولانی طراحی شده است ، اما در صورت پوشیدن دما کمتر است. بعضی از ماشین ها برنامه ویژه ای نیز دارند که به شما امکان می دهد کفش ورزشی برای شستن بپوشید.

 

اگر لباس ورزشی دارید ، خوب است آن را بشویید ، اما این چیزی نیست که ما نباید آن را امتحان کنیم. همچنین ، یک ماشین لباسشویی خوب باید بتواند لکه ها را به طور معمول پاک کند ، مهم نیست که چه چیز جدیدی باشد.

 

بهترین گزینه را پیدا خواهید کرد که ماشین لباسشویی بهترین وسایل را برای خرید دارد ، یعنی آنهایی که به راحتی لکه ها را پاک می کنند.

 

شستن لباس های ورزشی

 

تنظیمات شستشوی سریع (تنظیمات شستشوی سریع)

برنامه های شستشوی سریع بسیار محبوب هستند و در اکثر دستگاه ها یافت می شوند. همانطور که انتظار دارید این برنامه به شما اجازه دهد لباس خود را در مدت زمان کمتری نسبت به برنامه عادی بشویید ، برای دیگران ممکن است 15 دقیقه باشد.

 

بنابراین وقتی می خواهید به سرعت چیزی را بشویید ، مانند لباس های مدرسه که برای فردا صبح لازم است ، بسیار خوب خواهد بود. برخی از ماشین آلات با بیش از یک گزینه شستشوی سریع وجود دارد.

 

اما توجه داشته باشید که یک شستشوی سریع فقط به شما امکان می دهد هر بار 1.5 کیلوگرم شستشو کنید ، که معادل دو جفت شلوار جین است. بعضی از ماشین های لباسشویی توانایی شستشوی سریع با پر شدن کامل را دارند اما می توان از آن برای لباس های بسیار سبک استفاده کرد.

 

برنامه های دما (برنامه های دما)

تمام ماشین های لباسشویی تنظیمات دما دارند و اگر مجبورید برای گرم باریدن لباس گرم در آب گرم بپوشید یا فقط برای استفاده از آن از آب سرد استفاده کنید.

 

برخی از دستگاه ها فقط شما را برای گزینه های 3 ، 4 ، 6 ، 6 درجه و غیره در نظر می گیرند ، در حالی که در برخی از پزشکان ترکیبی اگر گزینه های دیگری وجود دارد ، مانند 6 درجه برای پناهگاه ها به عنوان یک ترکیب در نظر گرفته شده است. و برای درجه 3 تا 30 درجه برای آنها.

 

از آنجا که تنظیمات دما در همه ماشین های لباسشویی وجود دارد ، باید در نظر بگیرید که چه گزینه ها و چه ساختاری را می خواهید. آزمایشات ما نشان می دهد که شستشو در دمای 20 درجه سانتیگراد در مقایسه با شستشو در دمای 40 درجه سانتیگراد موجب صرفه جویی در 66 درجه سانتی گراد می شود ، اما هنوز هم کمتر از حد مجاز است.

 

برای اطلاعات کامل در مورد شستشو در دمای مختلف از 20 درجه تا 90 درجه به راهنمای ماشین لباسشویی نگاهی بیندازید.

 

ما دریافتیم که شستشو در دمای 20 درجه سانتیگراد باعث صرفه جویی در 66? در استفاده می شود.

 

نمایش زمان باقیمانده و تشخیص خودکار (نمایش باقی مانده و تشخیص خودکار)

بعضی از ماشین های لباسشویی برای اتمام شستشو یک تایمر شمارش معکوس را نشان می دهند ، بنابراین می دانید که چه مقدار از آن باقی مانده است.

 

بیشتر لباس ها یک ماشین لباسشویی پیشرفته با وزن مخلوط کننده میزان لباسشویی را تشخیص می دهد و زمانی را برای تمیز شدن لباسشویی فراهم می کند.

 

ت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۷:۵۸ توسط:بتری موضوع: نظرات (0)