بتری بتری .

بتری

راهنمای خرید مبلمان از هایپر دکور

مبلمان یکی از لوازمی است که در هر جایی می تواند کاربردهای مختص به خود را داشته باشد.
 
بنابر اعلام هایپر دکور، اتاق انتظار یک اداره، مطب یا در منزل جهت فضایی برای ریلکس کردن و آرامش پس از یک روز خسته کننده باشد. از انواع مبلمان می توان به  مبلمان اداری یا مخصوص اتاق کار، مبلمان اتاق پذیرایی، مبلمان اتاق خواب و حتی صندلی و میز ناهارخوری نیز در دسته مبلمان قرار می گیرند.
 
 
مبلمان از نظر سبک به دو سبک مدرن و کلاسیک تقسیم بندی می شوند. مبل راحتی در دسته مبلمان مدرن قرار می گیرد که انواع مختلفی دارد.
 
ویژگی های مبل راحتی
 
مبل راحتی یا مدرن برخلاف سبک کلاسیک که از منبت کاری و چوب برای دسته ها و قسمتی از پشتی و پایه ها استفاده می شود و گاهی به آن مبل سلطنتی نیز می گویند از چوب کمتری در ظاهر آن استفاده شده است.
 
جنس رویه معمولاً پارچه، پنبه ای، مخمل، چرم و... بوده و پایه های کوتاهی از جنس چوب، پلاستیک فشرده و مقاوم، استیل و... می باشد البته در برخی انواع مبل راحتی بدون پایه نیز است.
 
همچنین معمولاً پشتی ها در این سبک مبل کوتاه تر بوده و از کوسن های همرنگ یا رنگ مکمل آن استفاده می گردد. مبل راحتی که ترند سال ???? نیز می باشد انواع مختلفی دارد که با مراجعه به سایت های معتبر می توانید مبلمان مورد نظر خود را پیدا و سفارش دهید.
 
نکات مهم قبل از خرید مبل راحتی
 
یکی از جنبه های منفی که در خرید اجناس ممکن است ذهن آدمی را درگیر کند امکان پشیمانی از خرید است. اگر با مطالعه دقیق و تحقیق درباره سبکی که قرار است در فضای خانه خود ایجاد کنید اقدام به خرید نمایید مطمئناً از انتخاب خود راضی خواهید بود.
 
همچنین مشاورانی در زمینه انتخاب مبلمان در سایت های تخصصی وجود دارند که علاوه بر گرفتن راهنمایی از آن ها می توانید انواع مبلمان را با قیمت و به صورت تصویری مشاهده کنید. قبل از هر اقدام برای خرید مبل مورد نظر خود موارد زیر را حتماً در نظر داشته باشید:
 
اندازه گیری فضا
 
مکانی که قرار است مبلمان خود را در آن قرار دهید اندازه بگیرید. اندازه گیری از درب ورودی آغاز می شود. ارتفاعی که قرار است داشته باشد را اندازه بگیرید. اگر فضای بزرگی در اختیار دارید می توانید به راحتی مبل خود را انتخاب کنید اما اگر فضای شما کوچک است از مبلمانی که حجم زیادی را اشغال می کنند، استفاده نکنید.
 
تعیین سبک مبلمان
 
همانطور که قبلاً هم اشاره شد تعیین سبک مبلمان می تواند کل دکوراسیون شما را تحت تأثیر خودش قرار دهد. پس قبل از خرید به نوع و سبک مبلمان خود خوب فکر کنید.
 
تعیین دکوراسیون
 
اگر قبل از خرید دکوراسیون منزل خود را تعیین کنید و رنگ ها را در نظر بگیرید راحت تر می توانید رنگ و جنس مبل و کوسن ها را انتخاب و با فضای مورد نظر خود تطبیق دهید.
 
به عنوان مثال با در نظر گرفتن رنگ پارکت، فرش، دیوارها می توانید رنگ مبل راحتی خود را تعیین کنید. غالباً رنگ مبل را حتی را مخالف رنگ دیوار و پارکت انتخاب می کنند تا به یک نقطه کانونی در اتاق تبدیل شود.
 
بودجه خود را مشخص کنید
 
یکی دیگر از مواردی که ممکن است زیاد به آن اشاره نشود تعیین میزان بودجه شما است. با تعیین اینکه می خواهید چقدر هزینه کنید و چه مدت از مبل خود استفاده کنید می توانید سطح انتخاب ها را کاهش داده و انتخاب راحت تری داشته باشید.
 
همچنین اگر قصد دارید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید بهتر است با توجه به هزینه اولیه ای که می پردازید بنا به کیفیت مبلمان انتخابی اندکی با دست باز خرج کنید تا مبلی با کیفیت و برای سالیان طولانی از آن استفاده نمایید.
 
هنگام خرید دقت کنید
 
پس از اینکه هدف خود را مشخص کردید در هنگام خرید مبل راحتی حتماً به تودوزی، اسکلت داخلی آن که در مبل راحتی بهتر است از چوب سبکی مانند صنوبر یا روس استفاده شود، جنس الیاف به کار برده شده در آن دقت کافی را داشته باشید.
 
در این دوران کرونایی گشت و گذار در بازارهای مبل و انتخاب مبل مورد نظر جهت خرید مبل راحتی با شرایطی که گفته شد کاری سخت و دشوار است. اما سایت هایپر دکور با در نظر گرفتن تمامی این مشکلات انتخاب خوبی است. در این سایت تمام اطلاعات و تصاویری که مربوط به مبلمان مختلف نیاز دارید، همراه با قیمت در اختیارتان قرار می دهد.
 
 
کافی است وارد سایت شده hyper-decor.com و نوع مبلمان خود از اداری و رسمی گرفته تا مبلمان منزل که شامل: نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، ناهارخوری می شود، انتخاب کنید. همچنین این شرکت انواع سبک کلاسیک، مدرن و راحتی را پوشش می دهد.
 
در فروشگاه هایپر دکور شما می توانید علاوه بر مبل راحتی از دیگر محصولات آن مانند: تخت خواب ، مبلمان منزل، مبلمان اداری ، میز ناهارخوری ، میز تلویزیون و.... دیدن فرمایید.
 

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۵:۴۴ توسط:بتری موضوع: نظرات (0)