بتري بتري .

بتري

چرا لباس طراحي كنيم؟

چرا لباس طراحي كنيم؟

آموزش طراحي لباس با گذشت زمان ، مفهوم مد و طراحي لباس به موارد ديگر مانند لوازم جانبي مد مانند جواهرات ، كيف ، كفش و غيره گسترش يافته است. آموزش طراحي لباس در مدرسه طراحي لباس يكي از آنهاست. طراحي لباس را مي توان هنر خلق لباس تعريف كرد. در واقع ، طراحي مد با طراحي لباس فاصله دارد. امروزه طراحي مد به يك صنعت كامل تبديل شده است و به عنوان يك گزينه شغلي در سراسر جهان به خوبي پذيرفته شده است. علاوه بر طراحي ، تعدادي از گزينه هاي شغلي ديگر نيز وجود دارد كه در طول زمان در صنعت ظاهر شده است.

پوشاك يكي از اقلامي است كه هميشه يكي از نيازهاي اساسي بشر بوده و با گذشت زمان گسترش يافته است. امروزه يك لباس منحصر به فرد براي هر گروه سني و هر شرايطي وجود دارد. طراحي لباس نوزاد ، طراحي لباس عروس ، طراحي لباس شنا ، طراحي لباس هاي تجاري ، طراحي مانتو ، طراحي لباس ورزشي ، طراحي لباس فيلم و طراحي لباس تئاتر و ... اينها هستند. بنابراين ، تحصيل در زمينه اي مرتبط با طراحي لباس و پوشاك از اهميت بيشتري برخوردار خواهد بود و وضعيت مد در جهان دائما در حال بهبود است.

بنابراين ، نه تنها در ايران ، بلكه در سراسر جهان ، مردم هميشه جذب اين رشته مي شوند. و البته ، براي كساني كه در اين زمينه علاقه و مهارت دارند ، هميشه بازار كار وجود خواهد داشت و يك مدرسه طراحي معتبر و واقعاً خوب مي تواند معمار بعدي فردي باشد كه به مدل سازي مد ، طراحي لباس و پوشاك علاقه مند است. طرح

 

زمينه طراحي لباس

آموزش طراحي لباس  ريشه هاي طراحي مد به سال 1826 برمي گردد. اعتقاد بر اين است كه چارلز فردريك اولين طراح مد در جهان بوده است ، از سال 1826 تا 1895 ، هنگامي كه سنت خانه مد را آغاز كرد و به مشتريان خود گفت چه نوع لباسي براي آنها مناسب است.

سپس ، پس از اين دوره ، تعدادي از خانه هاي طراحي شروع به استخدام هنرمندان طراحي لباس كردند تا الگوهاي لباس را ايجاد كنند ، الگوهايي كه به مشتري ارائه مي شود و در صورت تمايل آنها را سفارش مي دهد. در اين دوره بود كه به جاي سيستم قبلي كه لباس هاي دوخته شده كامل را در اختيار آنها قرار مي داد ، سنت ارائه الگوها به مشتريان و سپس دوخت آنها آغاز شد.

پاريس پايتخت مد است

آموزش طراحي لباس  در اوايل قرن بيستم ، تحولات جديد مد براي اولين بار در پاريس رخ داد و از آنجا به ساير نقاط گسترش يافت. مدلهاي جديد لباس قبل از راه يافتن به ديگر نقاط جهان در پاريس متولد شدند. به عبارت ديگر ، پاريس به عنوان پايتخت مد و طراحي لباس ظاهر شد. در اواسط قرن بيستم ، توليد لباس هاي به روز شروع به توليد انبوه كرد. بيشتر توليد افزايش يافت و مردم شروع به انتخاب لباس هاي بيشتر كردند. در اواخر قرن بيستم ، آگاهي از مد در بين مردم افزايش يافت و به جاي تكيه بر روند بازار ، آنها شروع به انتخاب لباس براي خود بر اساس راحتي و استايل خود كردند.

مدرسه طراحي لباس چيست؟

امروزه ، همانطور كه گفته شد ، طراحي لباس به عنوان يك فرصت شغلي به خوبي پذيرفته شده است و همچنين شغلي شاد و پر درآمد است. طراحي لباس در حال حاضر يك صنعت 3 تريليون دلاري در جهان است و روز به روز در حال پيشرفت است. آموزش طراحي لباس و طراحي مد در سراسر جهان گسترده شده است و آموزش طراحي لباس  هر مدرسه طراحي لباس دوره هاي مختلفي را در زمينه هاي مختلف مد ارائه مي دهد و مربيان را براي ورود به بازار جذاب و پرسود مد آماده مي كند. تعداد دانشجوياني كه طراحي لباس را حرفه اي جدي مي دانند و دوره هاي مشابهي را در مدرسه طراحي لباس گذرانده اند در طول اين سالها افزايش يافته است.

https://bit.ly/3fsKeLw

تفاوت بين طراحي مد امروز و مدل مد گذشته

امروزه ، تخصصي در زمينه طراحي مد وجود دارد و هر مدرسه طراحي لباس متفاوت خدمات متفاوتي را ارائه مي دهد. طيف گسترده اي از گزينه ها براي انتخاب يك استايل وجود دارد ، از جمله لباس زير ، لباس شنا ، لباس زنانه ، لباس عروس ، لباس بچه گانه ، لباس مردانه ، كفش ، كيف دستي و لباس هاي سبك مد كه قبلاً مشاغل آزاد داشته است. در حال حاضر فرصت هاي شغلي زيادي براي آنها وجود دارد ، از جمله كار در آموزش طراحي لباس. آنها همچنين مي توانند علاوه بر مدارس طراحي لباس با شركت هاي پوشاك و خانه هاي مد همكاري كنند و همچنين مي توانند در زمينه منسوجات كار كرده و آنها را با سليقه بازار انبوه تطبيق دهند. ساير گزينه هاي شغلي براي يك طراح لباس شامل كار در فروشگاه هاي تخصصي است.

كشيل:

تحولات مثبت در زمينه طراحي مد منجر به راه هاي مرتبط با شغل ديگري مانند مدل مو ، آرايشگاه ، آرايشگر مد ، مشاور مد ، عكاسان مد ، وبلاگ نويسان و موارد ديگر شده است.

تغيير مهم ديگر آن است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۶:۲۳ توسط:بتري موضوع: نظرات (0)

نحوه محاسبه درصد با ماشين حساب

نحوه محاسبه  درصد با ماشين حساب

x3_e1bp.jpg

فرض كنيد ميخواهيم 20 درصد 13200 تومان را حساب كنيم براي اينكار عدد 13200 را وارد ميكنيم و ضربدر 20 كرده و دكمه % را فشار ميدهيم كه جواب نهايي 20درصد مبلغ است .

تأثير استفاده از ماشين حساب در برنامه درسي

اگر حضور ماشين حساب را در برنامه درسي بپذيريم، در نوع انتخاب محتوا و روش ها تغييراتي صورت مي گيرد. براي مثال از حجم آموزش عمليات كاسته مي شود .البته استفاده از ماشين حساب به معني عدم آموزش عمليات نيست، بلكه براي آن محدوده قائل مي شويم. مثلاً آموزش مفهوم ضرب لازم است. تكنيك ضرب دو عدد نيز آموزش داده مي شود، اما به تمرين و آموزش ضرب دو عدد ( سه رقمي به بالا) نياز نيست، چرا كه تكنيك ضرب دو عدد سه رقمي، همان تكنيك ضرب دو عدد دو رقمي است و ايده و مفهوم جديدي ندارد. بنابراين پس از آموزش مفهوم، تكنيك ضرب را تا حد ضرب دو عدد سه رقمي متوقف مي كنيم .

در خصوص عمليات، ذكر نكته اي ديگر ضروري است. ماشين حساب زماني در اختيار دانش آموز قرار مي گيرد كه درباره مهارت محاسبات عددي و عملياتي ذهني و مهارت تخمين و تقريب عددي به اندازه كافي كار شده باشد. يعني وقتي اطمينان حاصل كرديم كه دانش آموز قادر است، محاسبات را روي كاغذ انجام دهد، سپس آن ها را ذهني و با راهبردهاي گوناگون پاسخ دهد و مقدار تقريبي عبارت را پيدا كند، ماشين حساب را در اختيار او قرار مي دهيم. به اين ترتيب نگراني هاي استفاده از ماشين حساب از بين مي رود. چون مهارت هاي عمليات ذهني و محاسبات تقريبي به اندازه كافي ذهن را فعال مي كنند و مفاهيم و تكنيك ها نيز آموزش داده شده اند. ( نحوه محاسبه درصد با ماشين حساب )

 

تأثير ديگري كه حضور ماشين حساب و رايانه در برنامه درسي مي گذارد، عمق بخشيدن به آموزش ها و سرعت دادن به آن هاست. يعني از اين فناوري ها براي آموزش بهتر استفاده مي شود. براي مثال، در آموزش مضرب هاي يك عدد، مي توان از ماشين حساب به راحتي استفاده كرد. در الگو يابي هاي عددي ماشين حساب به كار مي آيد . به فعاليت زير توجه كنيد:

با استفاده از ماشين حساب حاصل ضرب هاي زير را پيدا كنيد.

چه الگويي در پاسخ ها مشاهده مي كنيد؟

= 11 * 11

= 111 * 111

= 1111 * 1111

با استفاده از الگويي كه پيدا كرده ايد، حاصل ضرب مقابل را به دست آوريد.

= 1111 * 1111

پاسخ ضرب آخر يك عدد 9 رقمي است. بنابراين با استفاده از ماشين حسابي كه فقط 8 رقم را نشان ميدهد، قابل محاسبه نيست. دانش آموز بايد با كشف الگو پاسخ ضرب را بيابد.

با استفاده از رايانه مي توان بسياري از مفاهيم را بهتر آموزش داد و عمق بيشتري به آن ها بخشيد. براي مثال گسترده چند وجهي ها و ساختن احجام هندسي را با نرم افزارهاي گوناگون به شكلي مي توان براي دانش آموز دوره ابتدايي آموزش داد كه در كلاس و با تخته به هيچ وجه امكان پذير نيست.

در حال حاضر نرم افزاري وجود دارد كه از گستره حجم مورد نظر شروع و با يك انيميشن، گسترده جمع مي شود و حجم مورد نظر را مي سازد. سپس مي توان حجم ساخته شده را در جهات گوناگون چرخاند تا وجوه و رأس هاي آن براي دانش آموز مشخص شود.

به طور خلاصه ماشين حساب در برنامه درسي سه تأثير اصلي خواهد داش:1- تغيير ديدگاه در انتخاب و چينش محتوا؛ 2- استفاده از آن به عنوان ابزار در حل مسأله ها ؛ 3- استفاده از ماشين حساب ( و رايانه ) در آموزش .

 

يك سوال اولين شبكه اجتماعي سوال و جواب ايران

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۸:۱۶ توسط:بتري موضوع: نظرات (0)

نرده راه پله فرفورژه يعني زيبايي بي نقص و خاص خانه شما

نرده راه پله فرفورژه يعني زيبايي بي نقص و خاص خانه شما

نرده راه پله فرفورژه يكي از عناصر دكوارتيو لاكچري و خاصي است كه براي ساختمان به كار مي رود. در صورتي كه به دنبال نرده پله پيج مدرن و خاصي هستيد كه هم كيفيت عالي داشته باشد و هم زيبايي منحصر به فردي را به همراه داشته باشد به شما پيشنهاد مي كنيم كه محصولات فرفورژه آنلاين را مشاهده كنيد.

نرده راه پله فرفورژه يكي از پرفروش ترين و پر مخاطب ترين نرده حفاظ هايي است كه براي پله در نظر مي گيرند. زيرا با انتخاب اين نرده پله با يك تير دو نشان مي زنيد. اولا با وجود نرده حفاظ پله امنيت افراد را لحاظ كرده ايد. زيرا نرده پله براي حفظ تعادل و پايداري افراد است كه هنگام بالا رفتن و پايين آمدن از پله ها اين تعادل حفظ شود. همچنين وجود نرده راه پله فرفورژه سبب مي شود كه زيبايي و ديزاين خانه شما نيز خاص جلوه كند.

نرده دوبلكس فرفورژه كاركرد اوليه ان برقراري ايمني براي خانه هاي شماست. در صورتي كه نرده حفاظ دوبلكس فرفورژه  از مواد و متريال با كيفيت ساخته شود شما مي توانيد با خيال راحت به آن تكيه داده و از ايمني ان مطمئن باشيد.  نرده راه پله فرفورژه نه تنها كاركرد ايمني دارد بلكه سبب مي شود تا ديزاين و نماي خانه شما نيز تحت تاثير قرار گيريد. بنابراين انتخاب نرده راه پله نقش مهمي در بزرگ يا كوچك نشان دادن و همچنين لاكچري و شيك نشان دادن خانه شما عزيزان دارد.

در صورتي كه قصد خريد نرده راه پله فرفورژه شيك و در عين حال مستحكم و باكيفيت بالا داريد،بايد كمي حوصله به خرج دهيد تا بهترين نرده راه پله را براي خود انتخاب كنيد. نرده راه پله فرفورژه در طرح ها و مدل هاي مختلفي توليد مي شود كه هر يك زيبايي منحصر به فرد خود را دارد. براي اينكه شما نرده راه پله خاص و لاكچري و در عين حال زيبايي داشته باشيد، كافيست تصاوير نرده پله مدور يا پيچ يا نرده راه پله ساده و فرفورژه در فرفورژه آنلاين را مشاهده كنيد.

نرده راه پله فرفورژه در طرح ها و مدل هاي مختلفي در فرفورژه آنلاين توليد مي شود شما براي داشن اين نرده پله خاص و زيبا كافيست طرح مورد نظر خود را انتخاب كنيد. همچنين متريال به كار رفته در ساخت نرده راه پله فرفورژه در فرفورژه آنلاين نيز متغير است و براساس جنسي كه براي نرده پله خود در نظر مي گيرد، كارشناسان و تكنسين ها ما بهترين برشكاري و دقيق ترين ريزه كاري هاي طرح را براي شما ارائه مي دهند.

كيفيت ساخت و ماندگاري و همچنين كيفيت رنگ نرده راه پله فرفورژه فاكتور مهمي است كه بايد در هنگام خريد اين نرده راه پله به آن توجه داشت. در نظر داشته باشيد كه نرده بايد ايمني خانه شما را حفظ كند. در صورتي كه با تكيه كردن نرده راه پله نتواند مقاومت كند و خم شود، مي تواند خطري جدي براي افراد باشد. چون ممكن است كودكان با تكيه دادن به نرده پله بي كيفيت، حوادث جبران ناپذيري را براي خود رقم بزنن. براي داشتن بهترين و با كيفيت ترين نرده راه پله فرفورژه كافيست با شماره تماس 09123469705 تماس بگيريد تا كارشناس ما در فرفورژه آنلاين شما را راهنمايي كنند.

 

درب حياط فرفورژه خانه شما , نشانگرحسن سليقه شما ميباشد .

درب حياط فرفورژه خانه خود را زيبا انتخاب كنيد زيرا درب حياط فرفورژه تاثير بسياري در نما و زيبايي خانه دارد. در صورتي كه تمايل داريد درب حياط فرفورژه خانه شما به يك نماد تبديل شود كافيست طرح مورد نظر خود را به دست يك شركت معتبر بسپاريد تا تمامي ريزه كاري و ظريف كاري در طرح درب حياط فرفورژه را پياده كند و در نتيجه شما بهترين و با كيفيت ترين درب حياط فرفورژه را در محل داشته باشيد.

آن چيزي كه بيشتر از همه و زودتر از ساير عناصر دكوراتيو در خانه شما جلوه مي كند،درب حياط فرفورژه است. درب حياط فرفورژه در طرح هاي ساده يا كلاسيك و همچنين طرح هاي فانتزي با درب حياط فرفورژه برش ليزري يا همان درب ليزري  و همچنين درب حياط فرفورژه لاكچري جنوبي يا درب حياط فرفورژه شمالي و دو لنگه يا سه لنگه و تك لنگه و همچنين درب حياط فرفورژه يا درب طرح چوب تنها بخشي از محصولات پرتنوع درب ساختمان است.

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۳:۳۸ توسط:بتري موضوع: نظرات (0)

خطر ابتلا به بيماري جدي با ورود عطر به دهان

خطر ابتلا به بيماري جدي با ورود عطر به دهان

استون و الكل با اختلالات رايحه در دهان با اختلالات سيستم عصبي مركزي ارتباط دارند. برخي از مواد شيميايي موجود در عطرها با اختلال نقص توجه ، بيماري آلزايمر ، زوال عقل ، بيماري التهابي روده و بيماري پاركينسون مرتبط هستند. خطرات سرطان با استفاده از عطر در دهان بسياري از عطرها حاوي مواد سرطان زا هستند از جمله بنزيل استات ، ليمونن و متيلن كلرايد. بنزيل استات با يكي از كشنده ترين انواع سرطان ، سرطان لوزالمعده مرتبط است ، و عطر در دهان به طور بالقوه خطر سرطان را ايجاد مي كند.

مسموميت عطري

به دليل قوانين مختلف ، توليدكنندگان عطر از اشتراك "اسرار تجاري و تركيبات مخفي" عطرهاي تجاري خود منع شده اند. اين تركيبات توسط رقبا افزايش و كاهش يافت و مصرف كنندگان از مسموميت با عطر رنج بردند. اما بايد گفت كه مقصر توليد كننده يا فروشنده عطر نيست ، اما هدف از اين پرونده نوعي سياست تجاري است. تقريباً هر عطري كه به صورت تجاري فروخته مي شود با مواد شيميايي مختلفي پر شده است كه برخي از آنها در بسته بندي محصول ذكر نشده است بنابراين مطمئن شويد كه عطر به دهان نمي رسد.

 

از آنجا كه برخي از مواد فعال موجود در عطرها تبليغ نمي شوند ، نگراني هاي اصلي در مورد واكنش هاي شيميايي عطرها پس از ورود عطر به دهان در بدن وجود دارد.

 

مسموميت با رايحه ممكن است با عطر در دهان شما اتفاق بيفتد خبر خوب اين است كه آسيب فوري و غيرقابل جبران ناشي از استفاده كوتاه مدت از عطر يا ادكلن - به اصطلاح "مسموميت با عطر" - نادر است. اما قرار گرفتن در معرض بوهاي موضعي مي تواند باعث حساسيت پوستي و آسيب هاي مزمن شود. بنابراين ، توصيه مي كنيم از خريد مكان هاي معطر غير قابل اعتماد ، فروشگاه هاي سايه دار ، فروشندگان و موارد مشابه استفاده نكنيد.

 

روش هاي مراقبت از عطر نيز مهم هستند و بهتر است در مورد آنها مطالعه كنيد.

 

بياييد نگاهي دقيق تر به موارد اضطراري پزشكي كه ناشي از ورود دهان محصولات معطر است ، بيندازيم.

پس از ورود عطر در دهان

پس از ورود عطر در دهان ، چه زماني بايد بلافاصله كمك بگيريد؟

بيشتر عطرها حاوي مقادير زيادي اتانول هستند اتانول نوعي الكل است كه انسان نبايد از طريق خوراكي مصرف كند. بنابراين ، اگر به طور تصادفي مقداري از عطر به دهان شما راه يافت ، بايد سريعاً با 115 يا پزشك تماس بگيريد. در اين فاصله ، يك ميان وعده كوچك از كربوهيدرات يا شكر ميل كنيد تا قند خون شما به طور خطرناكي پايين نيايد. اگرچه ممكن است گرفتن عطر در دهان ترسناك باشد ، اما بسيار اتفاق مي افتد و با انجام اقدامات لازم بيشتر كودكان بهبود مي يابند. علائمي كه ممكن است فرد نسبت به يك محصول معطر واكنش جدي نشان دهد و در صورت مشاهده بايد با اورژانس وارد دهان شده و براي مسموميت با عطر به اورژانس مراجعه كند.

v13_ft0g.jpg

 

علائم ورود عطر به دهان:

 

  • آلودگي خواب يا سطح انرژي پايين
  • گيجي
  • سرگيجه
  • حالت تهوع يا استفراغ
  • لكنت زبان
  • افزايش ضربان قلب

نگراني در مورد ورود عطر در دهان

همانطور كه قبلاً در مورد آن صحبت كرديم ، سمي ترين ماده عطر ادكلن زنانه و مردانه ، اتانول يا ايزوپروپيل الكل است. از الكل در عطر به عنوان ابزاري براي حفظ و تثبيت رايحه مورد نظر استفاده مي شود. اين الكل ها سمي هستند و اگر بيش از 30 ميلي ليتر با عطر دهان بلعيده شود ، ممكن است علائم بالا يا بدتري ايجاد كند. اگر هنگام قرار گرفتن در معرض عطر خاصي متوجه قرمزي ، خارش يا تحريك در سينوس خود شويد ، ممكن است به آن حساسيت داشته باشيد. ماده اي در آن.

 

علائم ورود عطر به دهان ممكن است شامل موارد زير باشد:

سنسورهاي تنفسي كه باعث خس خس يا آسم مي شوند.

محرك هورمونهايي كه سيستم غدد درون ريز را مختل مي كنند.

مواد مخربي مخربي كه با گذشت زمان در بدن شما جمع شده و به سيستم توليد مثل شما آسيب مي رسانند.

همانطور كه در بالا ذكر شد ، اكثر سازندگان عطر قادر به گنجاندن اين سموم در بسته بندي خود نيستند. با اين حال ، مواد ديگري مانند فتالات ، استايرن ، گالاكسوليد كاتيونيك و ساير كتونهاي مشك ، اتيلن گليكول ، استالدئيد و اكسي بنزون ??وجود دارد كه همه ما ، به ويژه مادران باردار ، بايد مراقب آنها باشيم و احتياط كنيم كه به دهان وارد نشويم.

درمان مسموميت: عطر وارد دهان مي شود

اگر عطر به طور تصادفي در دهان مقادير خاصي از عطر قرار گرفت ، توصيه مي شود با ارائه دهنده خدمات بهداشتي خود تماس بگيريد. پس از معاينه ، پزشك ممكن است اعلام كند كه مقدار كمي عطر به دهان وارد شده و با نوشيدن آب كافي ، خوردن ميان وعده و احتياط ، مشكل برطرف خواهد شد. لازم به ذكر است كه تشخيص اين مشكل فقط بايد به پزشك خود بسپاريد. در مواردي كه عطر به مقدار زيادي به دهان وارد شود ، مي توان از فرد مربوطه در بيمارستان مراقبت كرد. در اين مدت مايعات و ميان وعده هاي زيادي به قرباني داده مي شود تا از كاهش قند خون جلوگيري كند. طي 48 تا 72 ساعت ، هرگونه خطر ورود عطر به دهان براي اين رويداد ، تحت نظر پزشك معالج از بين مي رود.

اكثر مردم معتقد نيستند موادي مانند شوينده ها ، اسپري ها ، رقيق كننده ها ، بنزين ، چسب ها (چسب هاي مايع ، خمير فرش و ...) و اسپري رنگ غيرقانوني است و ممكن است مورد سو mis استفاده قرار گيرد.

اسپري ها و عطرهاي خانگي اسپري ها و عطرهاي خانگي مانند اسپري هاي رنگي ، اسپري هاي نرم كننده مو ، اسپري هاي نرم كننده پارچه ، جلا و اسپري هاي خوشبو كننده بايد وارد دهان شوند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۶:۴۱ توسط:بتري موضوع: نظرات (0)

نحوه محاسبه درصد با ماشين حساب

نحوه محاسبه  درصد با ماشين حساب

x3_e1bp.jpg

فرض كنيد ميخواهيم 20 درصد 13200 تومان را حساب كنيم براي اينكار عدد 13200 را وارد ميكنيم و ضربدر 20 كرده و دكمه % را فشار ميدهيم كه جواب نهايي 20درصد مبلغ است .

تأثير استفاده از ماشين حساب در برنامه درسي

اگر حضور ماشين حساب را در برنامه درسي بپذيريم، در نوع انتخاب محتوا و روش ها تغييراتي صورت مي گيرد. براي مثال از حجم آموزش عمليات كاسته مي شود .البته استفاده از ماشين حساب به معني عدم آموزش عمليات نيست، بلكه براي آن محدوده قائل مي شويم. مثلاً آموزش مفهوم ضرب لازم است. تكنيك ضرب دو عدد نيز آموزش داده مي شود، اما به تمرين و آموزش ضرب دو عدد ( سه رقمي به بالا) نياز نيست، چرا كه تكنيك ضرب دو عدد سه رقمي، همان تكنيك ضرب دو عدد دو رقمي است و ايده و مفهوم جديدي ندارد. بنابراين پس از آموزش مفهوم، تكنيك ضرب را تا حد ضرب دو عدد سه رقمي متوقف مي كنيم .

در خصوص عمليات، ذكر نكته اي ديگر ضروري است. ماشين حساب زماني در اختيار دانش آموز قرار مي گيرد كه درباره مهارت محاسبات عددي و عملياتي ذهني و مهارت تخمين و تقريب عددي به اندازه كافي كار شده باشد. يعني وقتي اطمينان حاصل كرديم كه دانش آموز قادر است، محاسبات را روي كاغذ انجام دهد، سپس آن ها را ذهني و با راهبردهاي گوناگون پاسخ دهد و مقدار تقريبي عبارت را پيدا كند، ماشين حساب را در اختيار او قرار مي دهيم. به اين ترتيب نگراني هاي استفاده از ماشين حساب از بين مي رود. چون مهارت هاي عمليات ذهني و محاسبات تقريبي به اندازه كافي ذهن را فعال مي كنند و مفاهيم و تكنيك ها نيز آموزش داده شده اند. ( نحوه محاسبه درصد با ماشين حساب )

 

تأثير ديگري كه حضور ماشين حساب و رايانه در برنامه درسي مي گذارد، عمق بخشيدن به آموزش ها و سرعت دادن به آن هاست. يعني از اين فناوري ها براي آموزش بهتر استفاده مي شود. براي مثال، در آموزش مضرب هاي يك عدد، مي توان از ماشين حساب به راحتي استفاده كرد. در الگو يابي هاي عددي ماشين حساب به كار مي آيد . به فعاليت زير توجه كنيد:

با استفاده از ماشين حساب حاصل ضرب هاي زير را پيدا كنيد.

چه الگويي در پاسخ ها مشاهده مي كنيد؟

= 11 * 11

= 111 * 111

= 1111 * 1111

با استفاده از الگويي كه پيدا كرده ايد، حاصل ضرب مقابل را به دست آوريد.

= 1111 * 1111

پاسخ ضرب آخر يك عدد 9 رقمي است. بنابراين با استفاده از ماشين حسابي كه فقط 8 رقم را نشان ميدهد، قابل محاسبه نيست. دانش آموز بايد با كشف الگو پاسخ ضرب را بيابد.

با استفاده از رايانه مي توان بسياري از مفاهيم را بهتر آموزش داد و عمق بيشتري به آن ها بخشيد. براي مثال گسترده چند وجهي ها و ساختن احجام هندسي را با نرم افزارهاي گوناگون به شكلي مي توان براي دانش آموز دوره ابتدايي آموزش داد كه در كلاس و با تخته به هيچ وجه امكان پذير نيست.

در حال حاضر نرم افزاري وجود دارد كه از گستره حجم مورد نظر شروع و با يك انيميشن، گسترده جمع مي شود و حجم مورد نظر را مي سازد. سپس مي توان حجم ساخته شده را در جهات گوناگون چرخاند تا وجوه و رأس هاي آن براي دانش آموز مشخص شود.

به طور خلاصه ماشين حساب در برنامه درسي سه تأثير اصلي خواهد داش:1- تغيير ديدگاه در انتخاب و چينش محتوا؛ 2- استفاده از آن به عنوان ابزار در حل مسأله ها ؛ 3- استفاده از ماشين حساب ( و رايانه ) در آموزش .

 

يك سوال اولين شبكه اجتماعي سوال و جواب ايران

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۱:۳۹ توسط:بتري موضوع: نظرات (0)

دوربين مداربسته با كيفيت

دوربين مداربسته با كيفيت

 

 

مشتريان كيفيت معمولا درصد كمتري از مشتريان سيستم هاي مداربسته را تشكيل مي دهند. اين مطلب به اين مشتريان كمك مي كند تا دوربين هاي مناسب را انتخاب كنند.

قيمت براي من مهم نيست!

گفتن اين جمله به يك فروشنده بزرگترين اشتباه هر مشتري است. هيچ كدام از ما علاقه اي به هدر دادن پول خود نداريم پس براي همه ما قيمت مهم است. بهتر است در انتخاب هر محصول دقيقا به دلايل بالا بودن قيمت آن توجه كرده و بعد ان را انتخاب كنيم.

چه سيستمي انتخاب كنم؟

سيستم هاي مداربسته به دو دسته انالوگ و شبكه تقسيم مي شوند. به صورت ساده سيستم انالوگ ساده و ارزان است و سيستم شبكه حرفه اي و گران. در صورتي كه مي خواهيد بيشتر هزينه كنيد و يك سيستم مداربسته با كيفيت انتخاب كنيد حتما به سراغ سيستم مداربسته تحت شبكه يا ديجيتال برويد. (براي مقايسه اين دو سيستم اين مطلب را بخوانيد)

چه برندي انتخاب كنم؟

(راهنماي انتخاب برند دوربين مداربسته)
انتخاب برند مناسب معمولا گمراه كننده ترين قسمت كار است. در صورتي كه به دنبال سيستم مداربسته با كيفيت هستيد حتما از برندهايي با شهرت بين المللي استفاده كنيد. زياد به كشور توليد كننده برند توجه نداشته باشيد چون ممكن است اطلاعات اشتباهي در اين رابطه در اختيار شما قرار داده شده باشد. پيش از انتخاب برند دوربين ها مدلها را در اينترنت جست و جو كنيد و سري به وبسايت شركت توليد كننده بزنيد. در صورتي كه در رابطه با كيفيت برندي ترديد داشتيد مي توانيد به صورت رايگان از كارشناسان ما مشاوره بگيريد.

چه مجري انتخاب كنم؟

كاركرد و كيفيت دوربين مدار بسته تنها بحث انتخاب نوع دوربين و تجهيزات نيست. مجري سيستم شما تا 50% در كيفيت سيستم مداربسته و خدمات پس از فروش شما سهيم است. سعي كنيد حتما از شركتهاي معتبر براي نصب دوربين هاي مداربسته خود استفاده كنيد. پيش از شروع كار رزومه شركت را بررسي كنيد و كمي در مورد انها تحقيق كنيد.

 

  1. ساخت تبديل HPoE دوربين مداربسته تحت شبكه در همكاري شركت Axis و O
  2. اكسيز دوربينهاي مداربسته جديد سري P32 را روانه بازار كرد
  3. پلاكخوان خودرو داهوا با تشخيص پلاك خودرو در بيش از 100 كشور
  4. پهناي باند ورودي و خروجي در دستگاه هاي NVR هايك ويژن چگونه است؟
  5. تشخيص پلاك خودرو در دوربين هاي هايلوك
  6. شرايط تعمير و نگه داري دوربين هايك ويژن
  7. چيا؛ رمز ارزي كه قيمت تجهيزات دوربين مدار بسته و شبكه را افزايش
  8. تشخيص چهره در دوربين هاي مداربسته هايك ويژن و پاناسونيك
  9. كاربرد سوئيچ شبكه در دوربين هاي مداربسته
  10. دوربين هاي مداربسته هوشمند
  11. با دوربين مداربسته و انواع آن آشنا شويد
  12. حفاظت پيراموني در مقابل حملات تروريستي
  13. افزايش اثربخشي دوربين هاي حرارتي هايك ويژن
  14. مقالات مهم و كاربردي در صنعت دوربين مداربسته و حفاظت تصويري
  15. دوربين مداربسته چشم ماهي 12 مگاپيكسلي Hanwha
  16. تفاوت سنسورهاي CCD و CMOS در دوربينهاي مداربسته
  17. هارديسكهاي نسل سوم وسترن ديجيتال : WD PiDrive
  18. چرا خريد ركشبكه يك ضرورت و نه يك انتخاب است؟
  19. كسب جايزه محصول نوآورانه توسط دوربين حرارتي بولت هايك ويژن

كسب جايزه معتبر نوآوري در توليد محصول توسط هايك ويژن


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۴:۱۵ توسط:بتري موضوع: نظرات (0)

قيمت پلكسي شفاف در سايت آقاي پلكسي

پلكسي شفاف | قيمت پلكسي شفاف در سايت آقاي پلكسي

امروزه از مصالح نوين براي ساخت سازه­ها استفاده مي­شود، يكي از همين مصالح پلكسي شفاف يا طلق شفاف است. جنس اين اوراق از اكريليك است. اندازه­هاي استانداري كه كارخانه­ها براي طلق پلكسي شفاف در نظر گرفته­اند 122*183 سانتي­متر است كه به عنوان ورق كامل شناخته مي شوند.

 

براي خريد پلكسي شفاف و يا اطلاع از آخرين قيمت پلكسي گلاس شفاف با شماره 36612145 021 تماس بگيريد.

 

b4_uxr6.jpg

 

در هر دو طرف پلكسي يك لايه نايلوني يا كاغذي كشيده شده است تا از خراش برداشتن ورق پلكسي گلاس و يا بروز خط و خش جلوگيري شود. از آن جايي كه طلق­هاي شفاف پلكسي وزن كمي دارند، به وفور از آن ها استفاده مي شود.

حتي نسبت به شيشه از استحكام بيشتري برخوردار هستند و در برابر ضربه مقاومت بسيار خوبي از خود نشان مي دهند. چنان چه  پلكسي گلاس شفاف بشكند خطري افراد را تهديد نمي كند، اين مورد راجع به شيشه برعكس است.

 

قيمت پلكسي شفاف ارزان

اين اوراق ضريب انتقال گرماي كمتري در مقايسه با شيشه دارند. با وجود آن كه عايق حرارتي 100 درصدي نيستند ولي تفاوت اصلي آن ها در ميزان عبور گرما از خودشان است. قيمت پلكسي شفاف به علت متريال به كار رفته در آن­ها قيمت بسيار پاييني نسبت به شيشه دارند.

 

معرفي  پلكسي دوغي و شفاف

نوع ديگري از ورق هاي پلكسي، ورق پلكسي دوغي است كه در كنار پلكسي شفاف گزينه عالي است. اين اوراق در برابر گرما و اشعه خطرآفرين UV استقامت خوبي از خود نشان مي دهند. وزن بسيار پايين همراه با چگالي كم آن ها جزء مزاياي بي نظير آن ها محسوب مي شود.

كاربرد پلكسي گلاس شفاف رنگي

در پلكسي شفاف رنگي به دليل متريال خاصي كه استفاده شده رنگبندي كمتري دارد. ورق هاي پلكسي بر خلاف طلق كريستال از گستره رنگ هاي بيشتري برخوردارند. رنگ هاي ورق پلكسي رفته رفته كم رنگ مي­شود ولي طلق پلكسي از رنگبندي پايداري بهره­مند هستند.

ورق هاي پلكسي گلاس در رنگ هاي استاندارد توليد شده و به بازار ارائه مي­شود. همين اوراق با رنگبندي محدود كيفيت بالاتري نسبت به ورق­هاي پلكسي دارند و پيشنهاد مي­شود از همين ورق­ها استفاده شود.

اين نوع طلق ها در انواع مختلفي توليد مي شود كه هر يك از كاربران مي توانند هر كدام از آن ها را با توجه به نيازشان تهيه كنند:

  • پلكسي شفاف
  • پلكسي رنگي
  • پلكسي مات
  • پلكسي گلاس شفاف طرح دار

پلكسي شفاف مشجر يا مات

حتي پلكسي شفاف نيز داراي رنگ­بندي و طرح هاي خاصي است. البته اين نوع طلق بدون رنگ و شفاف نيز توليد مي­شود. اين نوع ورق­ها به عنوان مصالح نوين جهت به اتمام رساندن انواع سازه­ها كاربرد دارد.

در وسايل تزييني نيز به وفور از پلكسي گلاس شفاف استفاده مي­شود. كيفيت توليد اين ورق ها بي نظير بوده و تا ساليان زياد قابليت كاربرد دارند. اين نوع از اوراق در كشور ايران و با دستگاه هاي ايراني توليد مي شود.

طلق كريستال اف اي تي جايگزين پلكسي شفاف

نوعي از طلق كريستال كه مي توان از آن ها به عنوان كاور وسايل برقي و يا كاور مبل استفاده كرد، طلق كريستال اف آي تي است. شيوه هاي متفاوتي براي برش اين نوع طلق ها ابداع شده، نام وسيله اي كه با آن برش مي دهند كاتر ويژه برش اين نوع طلق هاي كريستال است.

طلق كاور مبل

طلق هاي كريستالي كه مخصوص كاور مبل توليد مي شوند بسيار منعطف بوده و كيفيت قابل توجهي دارند. اين نوع از طلق ها با محيط زيست سازگاري داشته و حتي هيچ گونه حساسيتي براي كودكان در پي نخواهد داشت.

كشش و انعطاف پذيري اين نوع طلق باعث مي شود تا بتوان آن را به راحتي با كمك چرخ خياطي دوخت. حتي در زمستان مي توان اين نوع طلق ها را به عنوان روكش استفاده نمود.

پلكسي گلاس شفاف و منعطف در برابر اشعه هاي مضر خورشيد مقاوم است. از جمله كاربردهاي اين نوع طلق مي­توان به موارد زير اشاره كرد:

  • استخر پرورش ماهي
  • مناسب براي نگهداري برودت و رطوبت در سردخانه­ها
  • به عنوان روكش ميز
  • پيراهن مبل و كاور مبل
  • روكش لوازم منزل به شكل دوخته شده
  • در ورودي مغازه ها، سالن ها و فروشگاه ها براي پيشگيري از خارج شدن حرارت
  • چادر دوزي براي آلاچيق، رستوران، كافه ها و تختهاي سنتي و باغ­ها
  • افزايش سطح بقاي ميوه ها در سردخانه ها
  • و غيره

مركز فروش پلكسي شفاف شيشه اي در تهران

پلكسي شفاف شيشه اي تهديد جاني براي كاربران ندارند اين در حالي است كه شيشه خطرات بسيار زيادي را كاربران دارد. به ويژه كودكان در برابر اين نوع خطرات مصون نيستند.

در ضخامت هاي گوناگوني ورق اكريليك شفاف توليد مي­شوند تا بتوانند نيازهاي متفاوت هر يك از كاربران را برطرف كنند.

پيش از خريد ورق پلكسي شفاف دقت كنيد كه به كدام يك از انواع آن نياز خواهيد داشت و بعد از نيازسنجي اقدام به خريد پلكسي گلاس شفاف خود كنيد.

در كلانشهر تهران مراكز متعددي جهت فروش طلق­هاي شيشه­اي است اما براي خريد ورق پلكسي گلاس شفاف شيشه اي باكيفيت بايستي به مراكز معتبر مراجعه كنيد.

بازار پلكسي شفاف تهران

يكي از كاربردهاي ورق پلكسي شفاف استفاده از آن در استند روميزي است. اين استندها كاربرد فراواني دارند به خصوص در ادارات، سازمان­ها، شركت ها و غيره استفاده مي شوند.

 هم چنين مي توان از اين اوراق در ساخت انواع باكس كمك گرفت. اين نوع جعبه هاي شيشه اي در آرايشگاه­ها، موزه­ها و نمايشگاه­ها و نهايتا به عنوان باكس­هاي گل استفاده مي شوند.

همان گونه كه اطلاع داريد پلكسي گلس شفاف به صورت عمده در بازارهاي تهران به فروش مي­رسد. كساني كه تمايل دارند از اين نوع طلق ها استفاده كنند بايستي به بازار تهران مراجعه كنند.

طلق پلاستيكي پلكسي شفاف

استقامت شيميايي طلق پلكسي شفاف بسيار زياد است و از آن در طراحي داخلي انواع سازه ها استفاده مي­شود. اين طلق ها در برابر شرايط جوي گوناگون مقاومت بالايي از خود نشان مي­دهند.

جنس ورق پلكسي شفاف از ورق هاي پلاستيكي است. علت انعطاف بالاي اين نوع ورق­ها استفاده از همين ورق هاي پلاستيكي است.

فروش طلق پلكسي گلاس شفاف

 

خصوصيات بارز طلق هاي پلكسي گلاس شفاف موجب شده تا از آن در بخش هاي ساختماني و حتي در صنايع گوناگون استفاده شود. از جمله مزيت هاي اين طلق ها عبارت هستند از:

  • مقاومت بسيار بالا
  • وزن پايين
  • فرم دهي به صورت هاي مختلف
  • استقامت در برابر مواد شيميايي مختلف

اين اوراق با قابليت­هاي ارزنده توانسته­اند جايگزين مناسبي براي فلزات گوناگون باشند. كاربرد و قيمت ورق پلكسي شفاف به حدي است كه جزو كالاهاي پرمصرف در سطح جهان معرفي شده است.

پيشنهاد مي كنم براي خريد پلكسي شفاف يا اطلاع از آخرين قيمت پلكسي گلاس شفاف به سايت آقاي پلكسي (mrplexi.ir) مراجعه و از قيمت فروش ورق پلكسي شفاف مطلع شويد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۵:۰۰ توسط:بتري موضوع: نظرات (0)

افزايش بازديد سايت و كليك گوگل 1 تا 10 دقيقه ارتقا زمان ماندگاري در سايت

سفارش و خريد جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


ويژگي و قابليت هاي سرويس/محصول و خدمات:


●هدف اين سرويس علاوه بر ارتقا ctr و افزايش رتبه كلمات كليدي ارتقا فوري Daily Time on Site مي باشد

●ارتقا CTR استراتژي موفق، مناسب همه وب‌سايت‌ها

●ارتقا فوري Daily Time on Site استراتژي هدفمند مناسب كليه بزينس هاي آنلاين

●تاثير سريع و نتايج شفاف

●صرفه جويي در زمان و بازگشت سرمايه با نرخ جذب بالاي مشتريان جديد

●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي

●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

قابليت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري 1 دقيقه تا 10 دقيقه

●فاقد قابليت جستجو بازگشتي و بازديد صفحات سايت

●فاقد قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحه سايت

راهبرد و مزاياي سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
جستجو و خريد كليك گوگل تجاري شيك رنك

خريد سرچ و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري ★1 دقيقه تا 10 دقيقه★ - ارتقا فوري Dwell Time - ارتقا فوري Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت - افزايش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزايش Average CTR تا 100 درصد كسب بهترين نتيجه در Average position - كاهش و بهبود تدريجي رنك الكسا ايران و جهاني - كسب امتياز از الگوريتم جديد گوگل - در نتيجه ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي از صفحات پاييني گوگل تا رديف برتر در Google
جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


صفحه يك گوگل رديف اول گوگل رويا نيست .

هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است اگر بازديد كننده مدت زيادي را در سايت سپري كرده است احتمالا محتواي آن صفحه پاسخ گوي نياز او بوده پس محتواي مفيدي است.

در نتيجه اين صفحه شرايط كسب جايگاه بهتري در نتايج گوگل را دارد. Google مي داند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد.

با بسته هاي خريد جستجو گوگل تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

ميانگين مدت سپري شدن كاربر در سايت و Dwell Time هر يوزر بعد از لحظه جستجو و كليك تا لحظه خروج از سايت 1 دقيقه تا 10 دقيقه قابل انتخاب مي باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۷:۴۲ توسط:بتري موضوع: نظرات (0)